NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 737 897 097.
Koszty dostawy i czas realizacji
Metody wysyłki
Meble | Przewidywany czas realizacj i dostarczenia | Koszt |
Narożniki – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 190 zł |
Sofy – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 170 zł |
Fotele – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 100 zł |
Meblościanki – Kurier | 7 – 14 dni roboczych | 170 zł |
Szafy – Kurier | 14 – 21 dni roboczych | 170 zł |
Komody Biurka Witryny Pufy | 14 – 21 dni roboczych | 85 zł |
Szafy, komody, drzwi z systemu DENVER | 21 – 30 dni roboczych | 85 zł |
Szafy na wymiar | 14 – 21 dni roboczych | 190 zł |
Łóżka 130cm | 21 – 30 dni roboczych | 130 zł |
Łóżka 155cm | 21 – 30 dni roboczych | 170 zł |
Łóżka 185cm | 21 – 30 dni roboczych | 195 zł |
Meble łazienkowe | 21 – 30 dni roboczych | 90 zł |
Zestawy tapicerowane | 21 – 30 dni roboczych | 300 zł |
Pufy i taborety | 21 – 30 dni roboczych | 60 zł |
Jakie są sposoby płatności?
Za zakupy zapłacisz szybkim przelewem Autopay, gotówką przy odbiorze, jak również przelewem tradycyjnym.
Dane do przelewu: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Domal Santander Bank Polska SA 37 1090 1144 0000 0001 4386 1607
Będzie nam o wiele łatwiej odnaleźć Twoja płatność, jeśli w tytule zamówienia wpiszesz swój numer zamówienia. Uzyskasz go w wiadomości email potwierdzającej złożenie u nas zamówienia.
Czas dostawy
Czas dostawy i wysyłka
Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli. UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu.
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.
Czas dostawy:
– Sofy, narożniki, fotele oraz łóżka: 21-30 roboczych
– Komody i szafy: 14-21 roboczych
– Meblościanki: 7-14 roboczych
Przewoźnik nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia wad należy opisać je w adnotacji protokołu odbioru. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana.
Gwarancja
W O-sofa.pl na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Aby skorzystać z prawa do gwarancji zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu; zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej, a
w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się niezwłocznie z naszym sklepem na adres wskazany na naszej stronie “Gwarancja”.
W celu złożenia reklamacji, prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem reklamacje@o-sofa.pl.
Reklamacje i zwroty
Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).
Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz pod tym linkiem.
W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).
W przypadku zakupów przez naszą stronę internetową o-sofa.pl, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia bez podania przyczyny.
Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?
Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Wszystkie informacje Twoim zamówieniu znajdujdziesz w panelu Klienta dostępnym pod tym linkiem.
Jak się z nami skontaktować?
Nasz dział sprzedaży czynny jest w godzinach 8:00 – 16:00.
Znajdziesz nas pod numerem: 737-897-097.
Z myślą o spóźnialskich, mamy także otwarte linie w godzinach popołudniowych między 16:00 a 20:00 pod numerem telefonu: 737-887-023.
Dział sprzedaży
Zwroty i Reklamacje
W przypadku wad fabrycznych lub zwrotów, złóż reklamację za pomocą panelu użytkownika lub skontaktuj się z nami via email albo złóż wniosek tutaj: biuro@o-sofa.pl
METODY PŁATNOŚCI
Płatność przy odbiorze
Płatność przy odbiorze jest jak najbardziej możliwa. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.
Szybkie przelewy online - autopay
Czym są płatności online Autopay? To kompleksowe rozwiązanie umożliwiające przyjmowanie płatności od klientów sklepów internetowych. Bramka obsługuje 99% metod płatności dostępnych na rynku, w tym szybkie przelewy, Pay by link, BLIK, Google Pay, Apple Pay i wiele innych.
Płatność na raty 0%
Czym są płatności online Autopay?
Jak kupić na e-raty?
1.Skompletuj koszyk i złóż wniosek
Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).
W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt
Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.
3. Potwierdź swoją tożsamość
Potwierdź swoją tożsamości w jeden z dostępnych sposobów:
- kodem SMS lub
- przelewem (zwrotnym) 1 zł.
4. Dostawa towaru
Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepów.
GWARANCJA & ZWROTY
Gwarancja
Na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową). Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz w zakładce Moje Konto.
W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).
Zwroty
W przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem Internetu (a zatem co do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość) przysługuje Ci ponadto PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).
Sprawdź szczegóły w regulaminie sklepu.
Reklamacje
W przypadku wad powstałych mechanicznie, poszę otwórz reklamacja w swoim panelu użytkownika tutaj: formularz. Albo należy się skontaktować z działem reklamacji pod adresem:
reklamacje@o-sofa.pl.
Metody wysyłki
Meble | Przewidywany czas realizacj i dostarczenia | Koszt |
Narożniki – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 190 zł |
Sofy – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 170 zł |
Fotele – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 100 zł |
Meblościanki – Kurier | 7 – 14 dni roboczych | 170 zł |
Szafy – Kurier | 14 – 21 dni roboczych | 170 zł |
Komody Biurka Witryny Pufy | 14 – 21 dni roboczych | 85 zł |
Szafy, komody, drzwi z systemu DENVER | 21 – 30 dni roboczych | 85 zł |
Szafy na wymiar | 14 – 21 dni roboczych | 190 zł |
Łóżka 130cm | 21 – 30 dni roboczych | 130 zł |
Łóżka 155cm | 21 – 30 dni roboczych | 170 zł |
Łóżka 185cm | 21 – 30 dni roboczych | 195 zł |
Meble łazienkowe | 21 – 30 dni roboczych | 90 zł |
Zestawy tapicerowane | 21 – 30 dni roboczych | 300 zł |
Pufy i taborety | 21 – 30 dni roboczych | 60 zł |