NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 737 897 097.

Metody wysyłki

MeblePrzewidywany czas realizacj i dostarczeniaKoszt
Narożniki – Kurier21 – 30 dni roboczych190 zł
Sofy – Kurier21 – 30 dni roboczych170 zł
Fotele – Kurier21 – 30 dni roboczych100 zł
Meblościanki – Kurier7 – 14 dni roboczych170 zł
Szafy – Kurier14 – 21 dni roboczych170 zł
Komody Biurka Witryny Pufy14 – 21 dni roboczych85 zł
Szafy, komody, drzwi z systemu DENVER21 – 30 dni roboczych85 zł
Szafy na wymiar14 – 21 dni roboczych190 zł
Łóżka 130cm21 – 30 dni roboczych130 zł
Łóżka 155cm21 – 30 dni roboczych170 zł
Łóżka 185cm21 – 30 dni roboczych195 zł
Meble łazienkowe21 – 30 dni roboczych90 zł
Zestawy tapicerowane21 – 30 dni roboczych300 zł
Pufy i taborety21 – 30 dni roboczych60 zł

Za zakupy zapłacisz szybkim przelewem Autopay, gotówką przy odbiorze, jak również przelewem tradycyjnym.

Dane do przelewu: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Domal Santander Bank Polska SA 37 1090 1144 0000 0001 4386 1607

Będzie nam o wiele łatwiej odnaleźć Twoja płatność, jeśli w tytule zamówienia wpiszesz swój numer zamówienia. Uzyskasz go w wiadomości email potwierdzającej złożenie u nas zamówienia.

Czas dostawy i wysyłka

Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli. UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu.
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.

Czas dostawy:
– Sofy, narożniki, fotele oraz łóżka: 21-30 roboczych
– Komody i szafy: 14-21 roboczych
– Meblościanki: 7-14 roboczych

Przewoźnik nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia wad należy opisać je w adnotacji protokołu odbioru. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana.

W O-sofa.pl na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

Aby skorzystać z prawa do gwarancji zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu; zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej, a
w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się niezwłocznie z naszym sklepem na adres wskazany na naszej stronie “Gwarancja”.

W celu złożenia reklamacji, prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem reklamacje@o-sofa.pl.

Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).

Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz pod tym linkiem.
W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).

W przypadku zakupów przez naszą stronę internetową o-sofa.pl, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia bez podania przyczyny.

Płatność przy odbiorze jest jak najbardziej możliwa. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.

Wszystkie informacje Twoim zamówieniu znajdujdziesz w panelu Klienta dostępnym pod tym linkiem

Nasz dział sprzedaży czynny jest w godzinach 8:00 – 16:00.

Znajdziesz nas pod numerem: 737-897-097.

Z myślą o spóźnialskich, mamy także otwarte linie w godzinach popołudniowych między 16:00 a 20:00 pod numerem telefonu: 737-887-023.

W czym możemy Ci pomóc?

Dział sprzedaży

Obsługa klienta: 8:00 – 16:00

Zwroty i Reklamacje

W przypadku wad fabrycznych lub zwrotów, złóż reklamację za pomocą panelu użytkownika lub skontaktuj się z nami via email albo złóż wniosek tutaj: biuro@o-sofa.pl

METODY PŁATNOŚCI

Artboard-32

Płatność przy odbiorze

Płatność przy odbiorze jest jak najbardziej możliwa. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.

Szybkie przelewy online - autopay

Czym są płatności online Autopay? To kompleksowe rozwiązanie umożliwiające przyjmowanie płatności od klientów sklepów internetowych. Bramka obsługuje 99% metod płatności dostępnych na rynku, w tym szybkie przelewy, Pay by link, BLIK, Google Pay, Apple Pay i wiele innych.

PEOPLE

Płatność na raty 0%

Czym są płatności online Autopay?

Jak kupić na e-raty?

1.Skompletuj koszyk i złóż wniosek

Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.


2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.


3. Potwierdź swoją tożsamość

Potwierdź swoją tożsamości w jeden z dostępnych sposobów:

  • kodem SMS lub
  • przelewem (zwrotnym) 1 zł.

4. Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepów.

GWARANCJA & ZWROTY

SAVINGS

Gwarancja

Na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową). Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz w zakładce Moje Konto.



W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).

Zwroty

W przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem Internetu (a zatem co do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość) przysługuje Ci ponadto PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).

Sprawdź szczegóły w regulaminie sklepu.

Reklamacje

W przypadku wad powstałych mechanicznie, poszę otwórz reklamacja w swoim panelu użytkownika tutaj: formularz. Albo należy się skontaktować z działem reklamacji pod adresem:
reklamacje@o-sofa.pl.

Metody wysyłki

MeblePrzewidywany czas realizacj i dostarczeniaKoszt
Narożniki – Kurier21 – 30 dni roboczych190 zł
Sofy – Kurier21 – 30 dni roboczych170 zł
Fotele – Kurier21 – 30 dni roboczych100 zł
Meblościanki – Kurier7 – 14 dni roboczych170 zł
Szafy – Kurier14 – 21 dni roboczych170 zł
Komody Biurka Witryny Pufy14 – 21 dni roboczych85 zł
Szafy, komody, drzwi z systemu DENVER21 – 30 dni roboczych85 zł
Szafy na wymiar14 – 21 dni roboczych190 zł
Łóżka 130cm21 – 30 dni roboczych130 zł
Łóżka 155cm21 – 30 dni roboczych170 zł
Łóżka 185cm21 – 30 dni roboczych195 zł
Meble łazienkowe21 – 30 dni roboczych90 zł
Zestawy tapicerowane21 – 30 dni roboczych300 zł
Pufy i taborety21 – 30 dni roboczych60 zł
Twój koszyk 0