NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 737 897 097.
Koszty dostawy i czas realizacji
Metody wysyłki
Meble | Przewidywany czas realizacj i dostarczenia | Koszt |
Narożniki – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 190 zł |
Sofy – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 170 zł |
Fotele – Kurier | 21 – 30 dni roboczych | 100 zł |
Meblościanki – Kurier | 7 – 14 dni roboczych | 170 zł |
Szafy – Kurier | 14 – 21 dni roboczych | 170 zł |
Komody Biurka Witryny Pufy | 14 – 21 dni roboczych | 85 zł |
Szafy, komody, drzwi z systemu DENVER | 21 – 30 dni roboczych | 85 zł |
Szafy na wymiar | 14 – 21 dni roboczych | 190 zł |
Łóżka 130cm | 21 – 30 dni roboczych | 130 zł |
Łóżka 155cm | 21 – 30 dni roboczych | 170 zł |
Łóżka 185cm | 21 – 30 dni roboczych | 195 zł |
Meble łazienkowe | 21 – 30 dni roboczych | 90 zł |
Zestawy tapicerowane | 21 – 30 dni roboczych | 300 zł |
Pufy i taborety | 21 – 30 dni roboczych | 60 zł |
Jakie są sposoby płatności?
Za zakupy zapłacisz szybkim przelewem Autopay, gotówką przy odbiorze, jak również przelewem tradycyjnym.
Dane do przelewu: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Domal Santander Bank Polska SA 37 1090 1144 0000 0001 4386 1607
Będzie nam o wiele łatwiej odnaleźć Twoja płatność, jeśli w tytule zamówienia wpiszesz swój numer zamówienia. Uzyskasz go w wiadomości email potwierdzającej złożenie u nas zamówienia.
Czas dostawy
Czas dostawy i wysyłka
Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli. UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu.
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.
Czas dostawy:
– Sofy, narożniki, fotele oraz łóżka: 21-30 roboczych
– Komody i szafy: 14-21 roboczych
– Meblościanki: 7-14 roboczych
Przewoźnik nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia wad należy opisać je w adnotacji protokołu odbioru. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana.
Gwarancja
W O-sofa.pl na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Aby skorzystać z prawa do gwarancji zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu; zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej, a
w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się niezwłocznie z naszym sklepem na adres wskazany na naszej stronie „Gwarancja”.
W celu złożenia reklamacji, prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem reklamacje@o-sofa.pl.
Reklamacje i zwroty
Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).
Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz pod tym linkiem.
W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).
W przypadku zakupów przez naszą stronę internetową o-sofa.pl, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia bez podania przyczyny.
Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?
Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Wszystkie informacje Twoim zamówieniu znajdujdziesz w panelu Klienta dostępnym pod tym linkiem.
Jak się z nami skontaktować?
Nasz dział sprzedaży czynny jest w godzinach 8:00 – 16:00.
Znajdziesz nas pod numerem: 737-897-097.
Z myślą o spóźnialskich, mamy także otwarte linie w godzinach popołudniowych między 16:00 a 20:00 pod numerem telefonu: 737-887-023.
Dział sprzedaży
Zwroty i Reklamacje
W przypadku wad fabrycznych lub zwrotów, złóż reklamację za pomocą panelu użytkownika lub skontaktuj się z nami via email albo złóż wniosek tutaj: biuro@o-sofa.pl