eRATY 0% już dostępne! Sprawdź!

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem 737 897 097.

Wysyłka

MeblePrzewidywany czas realizacj i dostarczeniaKoszt
Narożniki – Kurier21 – 30 dni roboczych190 zł
Sofy – Kurier21 – 30 dni roboczych170 zł
Fotele – Kurier21 – 30 dni roboczych100 zł
Meblościanki – Kurier7 – 14 dni roboczych170 zł
Szafy – Kurier14 – 21 dni roboczych170 zł
Komody Biurka Witryny Pufy14 – 21 dni roboczych85 zł
Szafy, komody, drzwi z systemu DENVER21 – 30 dni roboczych85 zł
Szafy na wymiar14 – 21 dni roboczych190 zł
Łóżka 130cm21 – 30 dni roboczych130 zł
Łóżka 155cm21 – 30 dni roboczych170 zł
Łóżka 185cm21 – 30 dni roboczych195 zł
Meble łazienkowe21 – 30 dni roboczych90 zł
Zestawy tapicerowane21 – 30 dni roboczych300 zł
Pufy i taborety21 – 30 dni roboczych60 zł

Za zakupy zapłacisz szybkim przelewem Autopay, gotówką przy odbiorze, jak również przelewem tradycyjnym.

Dane do przelewu: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Domal Santander Bank Polska SA 37 1090 1144 0000 0001 4386 1607

Będzie nam o wiele łatwiej odnaleźć Twoja płatność, jeśli w tytule zamówienia wpiszesz swój numer zamówienia. Uzyskasz go w wiadomości email potwierdzającej złożenie u nas zamówienia.

Czas dostawy i wysyłka

Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli. UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu.
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.

Czas dostawy:
– Sofy, narożniki, fotele oraz łóżka: 21-30 roboczych
– Komody i szafy: 14-21 roboczych
– Meblościanki: 7-14 roboczych

Przewoźnik nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia wad należy opisać je w adnotacji protokołu odbioru. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana.

W O-sofa.pl na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

Aby skorzystać z prawa do gwarancji zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu; zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej, a
w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się niezwłocznie z naszym sklepem na adres wskazany na naszej stronie “Gwarancja”.

W celu złożenia reklamacji, prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem reklamacje@o-sofa.pl.

Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).

Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz pod tym linkiem.
W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).

W przypadku zakupów przez naszą stronę internetową o-sofa.pl, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia bez podania przyczyny.

Płatność przy odbiorze jest jak najbardziej możliwa. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.

Wszystkie informacje Twoim zamówieniu znajdujdziesz w panelu Klienta dostępnym pod tym linkiem

Nasz dział sprzedaży czynny jest w godzinach 8:00 – 16:00.

Znajdziesz nas pod numerem: 737-897-097.

Z myślą o spóźnialskich, mamy także otwarte linie w godzinach popołudniowych między 16:00 a 20:00 pod numerem telefonu: 737-887-023.

Twój koszyk 0