komoda led

POKAŻ
  • 2
  • 3
  • 4

W czym możemy Ci pomóc?

Dział sprzedaży

Obsługa klienta: 8:00 – 16:00

Zwroty i Reklamacje

W przypadku wad fabrycznych lub zwrotów, złóż reklamację za pomocą panelu użytkownika lub skontaktuj się z nami via email albo złóż wniosek tutaj: biuro@o-sofa.pl

METODY PŁATNOŚCI

Artboard-32

Płatność przy odbiorze

Płatność przy odbiorze jest jak najbardziej możliwa. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.

Szybkie przelewy online - autopay

Czym są płatności online Autopay? To kompleksowe rozwiązanie umożliwiające przyjmowanie płatności od klientów sklepów internetowych. Bramka obsługuje 99% metod płatności dostępnych na rynku, w tym szybkie przelewy, Pay by link, BLIK, Google Pay, Apple Pay i wiele innych.

PEOPLE

Płatność na raty 0%

Czym są płatności online Autopay?

Jak kupić na e-raty?

1.Skompletuj koszyk i złóż wniosek

Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.


2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.


3. Potwierdź swoją tożsamość

Potwierdź swoją tożsamości w jeden z dostępnych sposobów:

  • kodem SMS lub
  • przelewem (zwrotnym) 1 zł.

4. Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepów.

GWARANCJA & ZWROTY

SAVINGS

Gwarancja

Na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową). Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz w zakładce Moje Konto.



W celu załączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/transfer. (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).